søndag den 3. februar 2008

PIF ... piiiift, heyy... come on...

Åh, er lige blevet gjort smilende opmærksom på, at jeg har en forpligtigelse til at føre gavelegen "Pay it Forward" videre her på min blog – og ohhh, det vil jeg så hjertens gerne, for det var nemlig pga. denne leg - bla. ovre hos Julia/aalerusen , at jeg oprindeligt fik sat mig ned og lavet min egen blog – det er nemlig en forudsætning for at kunne deltage i "Pay it Forward", at man selv har en blog og kan føre legen videre på denne måde !

Jeg er så lidt ”sen i betrækket”, så jeg havde simpelthen ikke fattet, at jeg ER med inde hos Julia - men NU fandt jeg så ud af det, og vil strax opfylde mine dejlige forpligtigelser og invitere til at 3 kan melde sig her hos mig til Pay it Forward!

Her kommer reglerne for PIF, og så håber jeg, at der er nogen derude der vil lege med….

  • For at deltage og få en gave, skal man selv give 3 gaver væk.
  • Jeg giver en gave til de tre første, som melder sig hos mig.
    Disse tre skal som betingelse gøre det samme på deres blog - så det er altså en betingelse at man selv skal have en aktiv blog!
  • Der er kun yderligere to krav: Gaven skal være hjemmelavet og du skal opfylde dine forpligtelser inden 365 dage.

    Sådan skal glæde spredes - som ringe i vandet…med Pay it Forward!

Ingen kommentarer: