fredag den 10. oktober 2008

Øjebliksbillede

1. Hvor er din mobil? Hmm…?
2. Din kæreste? Dejlig!
3. Dit hår? Opsat
4. Din Mor? Fraværende
5. Din Far? Resignerende
6. Din favoritting? Kalender
7. Hvad drømte du om i nat? Amning
8. Hvad drikker du helst? Coca-cola
9. Drømmebilen? Driftsikker
10. Hvilket rum er du i nu? Kontoret
11. Din eks? Kær
12. Din største skræk? Ups….
13. Hvad vil du være om ti år? Mig
14. Hvem var du sammen med i går aftes? Familien
15. Hvad er du ikke? Mild
16. Det sidste du gjorde? Kyssede
17. Hvad har du på? ”Hjemmedress”
18. Din favoritbog? Høvdingebørn
19. Det sidste du spiste? Ost
20. Dit liv? Herligt
21. Dit humør? Stabilt
22. Dine bedste venner? Sjove
23. Hvad tænker du på lige nu? Strømpegarn
24. Din bil? Bus
25. Hvad gør du lige nu? Overspringshandling
26. Din sommer? Glædelig
27. Civilstatus? God…!
28. Hvad er der på dit TV lige nu? Tjaaa..?l
29. Hvornår lo du sidst? Kl. 13.30
30. Hvornår græd du sidst? I morges
31. Skole? Friskole

Ovenstående er et lille "øjebliksbillede" af mig selv - her og nu - som alle andre rundt i bloggene lavede for et halvt århundrede siden (læs: i sommer) - men som altid tager jeg den med ro og ser det ehele lidt an.... fnisss vel gør jeg ej, det var bare først lige nu jeg fik sat mig ned og fyldet den ud!!!

Ingen kommentarer: