mandag den 23. november 2009

Farveorgie....

Uhmmm... jeg kigger farver...mange og i de røde/lilla/bordaux/grønne/brune/høstgule af slagsen...i garn naturligvis ... i mine egne gemmer og på mine "lagerhylder"!
Jeg har fundet noget jeg bare S K A L ha' lavet... en strikketrøje jeg simpelthen ha'!!

Dén her bog faldt i mine øjne da jeg var på det ugentlige biblioteksbesøg...


- og der er een model i bogen, der så absolut og helt og aldeles er blevet til en must-make...... den er i disse farver;

Der er ikke nogen opskrift i bogen - det er en bog med optegnelser, ideer og anvisninger til hvordan man laver sig en grundopskrift, en model over dét man gerne vil eje og så bygger den op så den passer til lige præcis een selv!
Dét er nu ikke den oprindelige grund til at bogen er lånt med hjem - men det er en udemærket udvidelse eller fortsættelse af den gode og lærerige oplevelse jeg havde til work shop på Fanø med Sys Fredens... der jo mener, at vi skal regne den ud for netop vores egen lyst og behov, ide og kreativitet mere end vi som zombier skal følge opskrifter slavisk.... og det kan jeg jo ganske så godt lide ... så der er ikke andet for end at se at komme igang!!! Og det sku'
jo være nemt nok, lysten skulle jo gerne drive værket!

2 kommentarer:

hanne sagde ...

må jeg gætte.... der kommer en grøn stribe :)

hanne sagde ...

må jeg gætte.... der kommer en grøn stribe :)