søndag den 15. november 2009

Farven Lilla.....
Tris har sendt mig på jagt efter lilla ting i mit hjem...for nogen tid siden ganske vist - meeen bedre sent end aldrig, så her kommer der 7 lilla ting hjemme hos mig;

Billige skåle i flere størrelser - fra Søstre Grene



Vores uundværlige opvaskebørste


Den fine MINI jeg strikkede til Gudrun sidste år - og som nu er på vej til at blive lagt væk - med lavendelduftpose mod møl - for der er ikke en lille ny parat til at skulle overtage den...suuuk!

Hygiejnebinds-indpakning ....


- og så flergangs-stofbind, som
JEG bruger; både de hjemmesyede og de
færdigkøbte - begge dele kan varmt anbefales!!




Min dejlige pung - herfra

Efterårets støttearmbånd
Dét blev til de 7 lilla ting ... og jeg vælger ikke at sende legen videre, for den har vist været så langt omkring nu!

Ingen kommentarer: