fredag den 15. januar 2010

Mig og Molly

Ihhh, jeg er ikke altid så hurtig - for snart længe siden så jeg et program med en vis hr. Larsen - og her spillede og sang han een jeg ikke før har hørt; Mig og Molly i en "unpluged" version - den er søød - og texten fik mig til at smile stort...

Mig og Molly vi er skøre begge to - med hinanden
Jeg er besat af hende og hun sir' hun elsker mig, som bare fanden
Rent økonomisk går det op og ned
men tro og håb og lidt kærlighed
har før gjort underværker - i en tid som denne

Men tro nu ikke at jeg høre til dem der går og kuller
af og til går jeg rent faktiskt ud og graver huller
så ringer jeg til Molly hvert femte kvarter
Hun går der hjemme med de små - som bliver fler' og fler'
som vil kysses og krammes i en uendlighed - sikke dog en kærlighed...

- og i dag fandt jeg den så på YouTube... så ku jeg hygge mig med den endnu engang...

Ingen kommentarer: