mandag den 18. januar 2010

Og så fik jeg da lige en award



Tusinde tak, Nynne - dén er jeg glad for!

Med awarden følger 4 "opgaver":

* Vise Awarden på bloggen ... tjek!
* Linke til den jeg har fået den af ... tjek!
* Skrive 7 ting om mig selv ..... tjek - se nedenfor
*Jeg skal give awarden videre til 7 andre bloggere.... tjek!

Her følger de 7 ting om mig selv:

1. Jeg er ekstraordinært, udpræget A-menneske og det kræver af og til en del af mine nærmeste omgivelser...især ved 8-tiden om aftenen!

2. Jeg er god til at planlægge, ha overblik - og til her-og-nu opgaver og de hurtige effektive beslutninger!

3. Jeg bliver ikke let nervøs - men jeg er temmelig mørkeræd!

4. Jeg drikker snaps, mørk portvin og Asti - men ALDRIG vin eller anden spiritus.

5. Jeg er god til at improvisere, både underholdning, mad og rengøring!

6. Jeg er god til at sige nej og være ekstremt konsekvent.

7. Jeg bliver SÅ skuffet når man ikke får dessert til festmiddage - OG ost er ikke dessert – selv om jeg altså rigtig godt kan lide ost!

Og så de 7 bloggere jeg vil give award-stafetten videre til (- så må vi se om de vil ha den?);

Sarah - fordi hun er sej til at sy og har været min back up som hjemmemor - the thomsens

Lisbeth - fordi hun er vedholdende kreativ inden for alle former for håndarbejde - jaassi,

Trine - fordi hun var modig på Fanø og er en ægte cool strikker - hexadetrix,

Hanne - for mønsterkrativitet - og al den virak hendes uglestorcardiganjakke vakte på Fanø..hi hi - Zeusstrik

Julia - for hun er fuld af kreativitet, gavmild og altid så fuld af liv - aalerusen

Linda - fordi hun er kreativ og FULD af humor - selv når hun klynker er hun underholdende - striktilmarsvin
Anne - fordi jeg savner hendes ord og at få opdateret al hendes kreativitet på hendes blog.. Med 2 pinde

2 kommentarer:

Lisbeth K sagde ...

Tak, Susanne. Der kommer 7 ting om mig, når jeg igen har tid på bloggen.

hanne sagde ...

tak skal du ha, det forpligter jo :)