mandag den 1. februar 2010

Dansende i flok...

En ny start - igen igen - gad vide, hvad jeg tænker på...?
Ikke noget, tror jeg - jeg følger bare min lyst!!!





Lagergarn i en hyperlilla farve i NUUK - tilsat lidt hønsestrik i hvid-natur-lys farve - tre slags sat sammen; Spinni-rest, Drops alpaca og en tynd tråd af nogte ganske blødt, jeg ikke helt ved hvad er - det var allerede vundet op sammen med Isager garnet - fra forgangne år hvor jeg igen igen igen forsøgte at få gang i en Sukkertrøje... men stoppede - igen igen igen - og henlagde garnet uden banderole eller lign. Men lækkert blødt og fint er det.



Nu har jeg hevet et nøgle Drops Alpaca med for at få fylde nok til at være kontrasten til den fede NUUK uld.

Og så blev det en lille vesteting - oppefra og ned - til Dagmar og med dansende folk på brystet - fra en helt anden opskrift .
Mon ikke den er både fin og hurtig at få lavet? Jeg tror det...

Ingen kommentarer: