søndag den 26. december 2010

23. DECEMBER HJERTER I JULEN

Hjerterne har som sagt tidligere indtaget vores julepynteremedier.
Vi har hjerter ved indgangsdøren, i hvert vindue og på stager og i dekorationerne. Om kort tid er der også hjerter på juletræet.
Alle disse er hjerter fra de forgangne år - men i år ville jeg gerne ha lavet nogle af de store stofhjerter jeg lavede og forærede væk for 4 år siden. desværre har mit ønske ikke kunnet opnås; jeg har ganske enkelt ikke haft tiden til at sætte mig ved symaskinen... så endnu er der kun udvalgt stof, klippet et par og tyve hjerter - sat nåle i og gjort klar til at få dem syet sammen og fyldt ud.
Men kommer tid kommer råd - er det ikke sådan man siger?
Ja, og man skal vel mest af alt TRO på, at det kan lykkes.... vi får se!

Ingen kommentarer: