fredag den 31. december 2010

30. december

Op kl 6 og af sted til Århus med de tre unge og hele deres julegavehøst.
Jeg havde også Lauritz - frem og tilbage mellem hjemme og Århus.
Han var i særdeles fint humør og udstrålede overskud og afslappethed....
Vi spiste rundstykker i næstældstes lejlighed. Oh, hvor ham Lauritz tager kegler ... på vej hjemover hentede vi farmand fra vagt og foretog diverse indkøb til morgedagens festaften.
Der var kaos med kunder i overtal i den store indkøbsbutik, men med en god dosmerseddel og ihærdig koncentration fik jeg hurtigt handlet og fandt den absolut korteste kø bag hylderne med tandpasta... underligt at ingen andre havde opdaget den mulighed!
Hjem med alle poser og tasker og nu har det tre mellemste hjulpet så alle varer er på plads!
Da vi kom hjem var køleskabet gjort funklende rent - en tjans jeg selv plejer at tage om morgenen på den dag hvor jeg handler til den kommende uge... og tænk det havde Mette så lige ordnet, når nu jeg var udenbys og ikke fik det gjort. HERLIGT!

Ingen kommentarer: