mandag den 28. marts 2011

For himlens skyld da....

Sikke en dag jeg har haft mig i dag! Lige nu er jeg gået heeeelt i stå - for jeg har forlagt noget og når jeg oplever at gøre det, så er det som om al min tankevirksomhed og mine handlinger går på total stand by.... For Fa..... da osse! Det er en avis jeg har haft i hånden forleden, og det jeg husker er, at jeg tog den med ned på kontoret i forrige weekend - og at jeg lagde den et sted hernede, fordi jeg også samtidig hvade en tallerken med frokosten, en cola zero og en stak andre papirer og breve under armen... og nu kan jeg ikke finde den pokkers avis! Og det er bare een artikel jeg vil læse i den. Én eneste ... som jeg ikke kan slippe tanken om. og som jeg ikke bare vil opgive at få læst! TÅBELIGT! Ydermere er det ikke engang en artikel jeg vil blive glad af at læse .... for den handler om noget jeg synes er på kanten af ...usmageligt, een der udtaler sig om et emne der er halvvejs løgn og latin, Om noget som jeg har været en del af og derfor kender rigtig godt - og som nu fremstilles som rosenrødt, værd at efterleve og som et plagiat af noget vedkommende gerne ville, men ikke kan leve op til! Selviscenesættelse når det er aller aller værst! Suk... og alligevel vil jeg hjertens gerne udsættes for de pinsler der må følge med for min sjælefred! Hvorfor? Fordi jeg på den vis kan se det i øjnene - at noget har været og ikke skal blive igen - fordi det er med til at cementere for mig, at jeg IKKE tog fejl dengang. Fordi det er nødvendigt for mig, så jeg kan slippe af med tanken om det - og nå ja, så helt akut fordi jeg H A D E R når ting bliver væk for mig og jeg vil ha fundet den avis ...NUUUUUUU! For himlens skyld da...

4 kommentarer:

Kindarella sagde ...

Åben lige dit vindue og ræk ud efter det kram jeg lige har sendt afsted, jeg er sikker på den hjælper lidt....
Og mht til artiklen, så har de fleste aviser hjemmesider hvor man kan læse, hvis man som dig er uheldig.
Forresten så er jeg meget sikker på du får en super dag i morgen:O)

June Rothmann sagde ...

Årh, nu fik du gjort mig nysgerrig. Det er altså mere irriterende, end når man mister sin avis! ;-)

Nej, det lyder som om, at du har været igennem en svær situation. Men også at du har handlet på det. Jeg håber du får lagt det bag dig, så tanken kan slippe <3

Hyldemor sagde ...

Du bliver jo altså nødt til at fortælle hvad det er for en artikel! :-) Og mon ikke den kan findes online?
Kram

hjemmemortil9 sagde ...

UGLEMOR; Du fik ret - det blev en superdag i dag - og tak for dejoigt knus ind ad mit vindue . det er ikke tit sådan et gives mellem folk man knap kender - det gjorde godt i går! ;0)
JUNE; Tak for din forståelse - og ja, det har været nogle år med tænders gnislen og en indre sorg over at et andet menneske påvirker så mange andres liv - og tillige formår at skabe splid og uro hos andre - alt imens vedkommende gør haneben på uærlig vis! Suk... og atter suk!

HYLDEMOR; Nej, det kan ikke fås online - ikke hele artiklen - men nu i dag - tirsdag - har jeg fundet artiklen og fået læst det! Dejligt at finde det forsvundne - og nej, jeg kan jo ikek fortælle hvad det er om, for det er ikke egnet til offentliggørelse på denne vis!