tirsdag den 17. maj 2011

MÅSKE PÅ TIDE...



Tjaaa, måske er det ved at være på tide at at de her kommer ud i jorden...






Lathyrus - helt ud over kanten....

Og rigtig mange af dem... 5-6 breve blev det vist til!
Og ja, jeg kan bare rigtig godt lide disse nemme og ikke særligt plejekrævende blomster i skønne, skønne farver og som bare bliver flere og flere når man plukker af dem... Ringe indsats - stor høst - dét er lige mig!





(foto fra min føs'da' - august 2010)

Og så er der tomaterne - der vist også skal ha mere at gro af.....





Og det betyder så, at vi må se at få sat nyt plastik i det lille hjemmegjorte-med-de-forhåndenværende-søms-princip-væksthus..


.


Jeg glæder mig til solvarme tomater! Uhmmmm... og det bare af en ganske lille indsats - men stor og betydningsfuld høst!


Røde blomme tomater af egen høst, fra en regnvejrsdag sidste år - det kan kun gi nydelse....

Ingen kommentarer: