mandag den 23. januar 2012

Mere strikkeri

Pandebånd/Ørevarmer flettet i strik
- endnu en gave til venindens pakkekalender i december.


                                                                                                                                            modellen er ældste datter
FAKTA
Opskrift; Hmm... der er mange forskellige rundt omkirng både hos private bloggere og de mere offi´cielle som fx Drops - jeg fandt denne her hos D'joHanne  og den udemærker sig ved bla. at være flettet med tre bånd med forskellige bredde og i øvrigt være strikket sammen i enderne. Det var nemt og blev dejligt blødt og tykt på den helt rette måde!
Garn; Peru wool fra Grønhøjgarn, farven er marine blå
Pinde; Addi 6 mm
Modifikationer; Ja, lidt. Bla. valgte jeg at strikke et fint lille bånd af tre minibånd i glatstrik, som jeg flettede og satte omkring samlingen i nakken - for at få skjult sammenstrikningen, som blev lidt for heftig ;0)
Hot/Not; Jeg tror, det blev hot - jeg var i alle tilfælde supertilfreds..... håber modtageren også kan lide det?!

Ingen kommentarer: