fredag den 20. januar 2012

SENSATIONELT

Ej, overskriften lyver lidt... det er nemlig ikke her hos mig der sker sensationelle ting!


Jeg tror mit mellemnavn må være ting-tar-tid!
Listerne over alle de ufærdige, næste-færdige, knap-nok-påbegyndte projekter synes ubegribelig laaaaaang!
Når jeg af og til vitterlig bliver færdig med et eller andet, sådan med alle tråde fæstet og alle sømmer syet, så ER det da en sensation, faktisk. Og for nu at yde min langsommelighed retfærdighed så ER der faktisk en del der er blevet færdigt. Ikke alt det jeg gerne ville have haft færdigt, men en del alligevel..... Så er det et spørgsmål om at samle sig til at fremføre det hele på bloggen... og den slags burde een jo gøre præcis som tingenen afsluttes!
Men igen; 3T = ting-tar-tid.....









Ingen kommentarer: