mandag den 30. april 2012

Jeg er her... endnu!

Længe siden jeg sidst skrev et indlæg her på min blog.
Hvorfor? Tjaaa, ikke sådan liiige til at besvare, tror jeg.
Der er mange grunde – og mange andre bloggere fortæller hver især om hvorfor
der hos dem af og til er stilhed og stilstand – meget af det jeg kunne skrive
som årsag til mit fravær her, kunne let være gentagelser fra andres blogge…. Så det vil jeg undlade.
For nu er jeg her igen – næsten til en ny måneds start – første maj er det lige om lidt.
Og jeg tror da jeg må se at bringe en del up dates lige i rap her efter denne besked.
Så er der gjort rent bord når vi kommer frem til 1. maj 2012
og der kan flyde flere indlæg fra min hånd….

1 kommentar:

bæver sagde ...

Det er dejligt at have dig tilbage.
Dine ord og tanker nærer det bedste i mig.

Knus fra Ane