torsdag den 10. januar 2013

SOM ALLE "DE ANDRE" ....

Rundt omkring i blogland har jeg nydt adskellige opdateringer over årets gang i strikkehenseender. Der er læssevis af flote, betydningsfulde og smukke strikkerier fra forskellige folks strikkepinde og fra deres skabetrang.
Der er flere måder de forskellige blogindehavere har lavet deres opdateringer på - opfindsomme og sjove, statistiske og helt nøjeregnende. Nogle viser fine fotos af deres strik - andre andre sætter garnmængde på, opgør deres lagergarn og regner ud hvor meget - eller lidt - de fik brugt og sætter det i forhold til indkøbt garn og ja, enkelte endog med opgørelse over hvormeget de fik i gaver i året der er slut.

Jeg er ikke spor opfindsom eller smart hvad den slags angår, men jeg ved alligevel godt hvad jeg har lavet i årest løb og de fleste ting er også dokumenteret på bla. ravelry;


Little Ivanhoe (Ester)
Pulsvarmere (ego)
Kjolekant ( Dagmar)
Kjolekant (Gudrun)
Elefanthue (Ester)
Pippijakke (til mig selv)
Hæklet kant til buxer (Ester)
Filtede hjemmesko (Lara)
Nova - kind of (Gudrun)
Valkede vanter (Rikke)
Yorked cardigan (Dagmar)
Rød babytop (Pil)


12 ting blev det til - ikke alle lige krævende og ej heller ligeligt fordelt over årets 12 måneder...

Jeg har ikke fået strikket tørklæder - og dét mærker jeg T Y D E L I G T nu hvor vinteren er halvvejs! Og jeg forærede jo mit lilla Camomille væk fordi jeg har en veninde for hvem den stærke lilla farve er langt mere klædelig end den er til mig!

Og hvad rundfarten på de øvrige bloggeres dejlige opdateringer har givet mig endnu mere inspiration til er at få lavet en plan for hvad der skal arbejdes på i år. Hvilke projekter er mest ønskede, vigtigst, nødvendige og påkrævede i året der nu er begyndt?

Det må jeg lige fundere lidt mere over....


Ingen kommentarer: