onsdag den 30. januar 2008

Glædelig overraskelse


Åhhh, dét var da med glæde at jeg sådan fik åbnet for min blog - og så, at der ER kommentarer til mig - 1000 tak til Vivian og Susanne for deres søde hilsner - herligt!


Og så vil jeg da nok lige til at gøre mig mere umage og få lavet indlæg hertil lidt oftere - for jeg
H A D E R jo selv at besøge en blog dag efter dag, for bare at se, at den er inaktiv i ugevis,
og så kan det da ikke nytte, at jeg selv er en slenderian og ikke får lagt indlæg på min egen blog - vel?! NU er "hader" måske et vel stort ord at bruge om en ellers fornøjelig ting som at surfe rundt mellem spændende og sjove, gode og inspirerende blogs - men det ER ikke spor opmuntrende at klikke ind på en blog der er halv-død.... og ja, det kan jeg så ikke lide!! Så jeg må oppe mig, må jeg da!

Så fra nu af må dette område blive en - næsten - daglig opgave....

Ingen kommentarer: