lørdag den 7. juni 2008

Fedtmule-fødder....



Ja, nok er vejret ikke lige til strømper - men jeg måtte altså bare investere min opsparing i disse ...




Kærligt døbt "Fedtmule-sokker" af mine dejlige børn!!!
Da jeg tidligere på ugen bestilte 2 par slyngeringe (- til at bruge ved slyngefremstilling) og fandt disse blev jeg nødt til at bestille et par til mig selv!! Og igår kom de så hertil med posten - og de er bare helt fantastiske!!
Jeg er vild med goder til fødderne, og de yogasandaler der også sælges hos MAMASLIFE må jeg så ønske mig senere - de er med garanti også liiiige noget for MIG og mine fødder!

Og selv om jeg jo godt kan se, at det gir' smukke, sexede dameben med høje hæle og frække, glatte nylonstrømper, så må jeg bare sande, at mit ansigt ville være totalt forvredent hvis jeg stablede mig selv op på de høje hæle - for ikke at tale om hvordan min gangart ville være.... og så er alt det smukke, delikate og sensuelle ligesom helt forsvundet, ikke??

Så jeg fortsætter med at gøre som mine fødder og ben - og resten af mig - fortæller mig, at de har det bedst med. Jeg nøjes med de smukke, glatte nylon'ere i smukke brede flade sko...
Og så håber jeg, at mit deraffølgende tilfredse, glade og hvem ved måske endda milde ansigtsudtryk, samt min hurtige og faste gang på jorden vil gøre at andre finder behag i at være sammen med mig... trods mine mangler udi at være på sexede hæl-piedestaler....!

En vis Joan Ørting kan i hvert tilfælde ikke overbevise MIG om, at man ikke får masser af god, hed og tilfredsstillende sex eller bliver tydeligt og ret så kropsligt begæret, fordi man går med flade futter i hverdagen - jeg er 100% overvist om, at det er noget HELT andet gør det !!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

LOL - her fik jeg da et godt grin! Strømperne ser superlækre ud, ingen tvivl om det! Men - hvis du tropper op til en af sommerens fester iført festkjole og disse fodanordninger, så er det muligt, at der er nogen, der vil kigge lidt... Godt at der findes mellemting imellem høje hæle og tåstrømper! :)