mandag den 2. marts 2009

Farverig uge

Jeg har meldt mig til at deltage med billeder her på min blog til en uge fuld af farver - hos den lille røde høne! (the little red hen)
Så velkommen til en uge fuld af farver - jeg håber at fylde resten af ugen du med alskens farver. hent dit kamera, lad batterierne op og vælg de farverige motiver!!
Søndag - alle regnbuens farver
mandag - rød
tirsdag - orange
onsdag - gul
torsdag - grøn
fredag - blå
lørdag - violet
søndag - slutter vi af som vi begyndte med alle regnbuens farver!
Vil du være med så skynd dig at send en mail til The little red hen så bliver du føjet til listen - og så er det bare at finde farverne frem.....
Søndag var regnbuens farver og mit bidrag er ganske beskedent;
Små garnnøgler til "spire"

Dagens madpakker i farver


Lillepigens blusevest i restegarn

Ingen kommentarer: