onsdag den 6. januar 2010

En fridag med - mere - sne



Ja, sådan blev det atter til en fridag i dag.

Gymnasiet og skolerne var lukkede i dag - så vi har hygget, leget ude og inde, snakket, bagt oceaner af mad og spist en stor del af det hele igen...uhmmm!¨



Det er Hellig tre kongers dag - snart er dne slut og vi har ikke haft mange traditioner igang. Vi har altid tændte lys i denne tid - og der er småt med julepynt nu - vist bare lidt tilbage på tallerkenrækken - så på den måde har vi markeret dagen!
Medusas Tre Hellige Konger - uhhh, dem ku jeg godt ønske mig...

I går var der stor Hellig Tre Kongers-koncert i Skive kirke.
Her er 4 af de ældste jo ansat som sangere og de trodsede vejret sammen med deres far og kørte turen - der tog 3 kvarter mod de normale blot 15 minutter - kun får at nå frem og få besked om, at koncerten var aflyst pga vejret!

2 kommentarer:

Ravheksen sagde ...

Det kunne de da godt have ringet og sagt:-)

Unknown sagde ...

Hvor lyder det dejligt! Må i øvrigt sige at jeg har læst løs på din hjemmeside... Så spændende læsning om fødsler, børn osv!! Jeg ved ikke om jeg bliver mor til 9, men jeg skal også have mange børn;o)