søndag den 7. februar 2010



Alene hjemme ...


Yiiihaaa - jeg er alene hjemme ...
A L E N E H J E M M E!!!!!!!
Jeg lader lige dén sætning stå, her klokken lidt før otte mandag morgen!!

Jeg tror faktisk ikke helt jeg evner at fortælle HVOR stort det er!

Det er godt nok kun 4-5 timer denne formiddag - og jeg skal godt nok arbejde imens, men jeg er ene hjemme...
Huset er tømt...
Jeg kan nyde min grønne kokos/mandel the og mit suuupergode hjemmebagte langtidshævede brød mens jeg får arbejdet fra hånden.

OG så kan jeg vælte mine øregange i alt det musik jeg vil høre - UDEN at blive drillet og bhu'et ud når jeg fx vil høre gamle SHU BI DUA-numre, min elskelige livet-kan-bare-komme-an-cd med Celine Dion eller en tudsegammel og fanden-i-vold'sk een med Lis Sørensen....
Eller hvis jeg vil høre Djanzz....
og Junglemusikken herfra
- UDEN to småpiger i tyl-mig-her-og-der der danser rundt i yndefulde medrivende bevægelser...
Eller om jeg nu skulle få lyst til at svælge mig i det insiterende julemusik - Misa Criolla (Navidad Nuestra) med Mercedes Sosa - for det er nemlig MIG der vælger i dag - og uhhh, hvor jeg dog nyder!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hi hi - håber du nød det :-)

Lisbeth K sagde ...

Jaaah - nyd det det!!! Dejligt med et par ego-timer!

Knus Lisbeth