mandag den 18. april 2011

FOTOMODEL

Ihhh, fik en henvendelse fra et firma, om de måtte bruge

et af mine fotos på den nye pakning til et af deres produkter?

Ih, jamen... wow da osse - et af mine amatørfotos!!

Jo jo, dét ku jeg da sagtens forestille mig at de måtte... også

selv om det for dem ville betyde,

at de sparede en del penge til en "rigtig" fotograf...

jeg synes om, at man som firma er kreativ og finder andre veje!

Og før nogen nu tænker tanker om dette

så må hellere skynde mig at skrive,

at det IKKE var pga det gode udseende på blogindhaveren

og ej heller hendes afkom ... ej, det er såmænd

et VASKEBILLEDE!!!







Ja, et foto af min uldvask!

Til sæbespåner-pakningen!!!!

Jeg sagde ja da - og har nu alt

hvad dette firma er leveringsdygtig i

af remedier til alskens rengøring, vedligeholdelse osv.

- men ikke en eneste pakke sæbespåner!!!



De får altså lige en mail fra mig

- sæbespånere er nemlig stort set

det enste af alle deres mangeartede produkter

vi vitterlig har brug for ...



Så vi har givet alle de særlige rengøringsemner væk -

og er endt op med at stå tilbage med kalkfjerner...

Hvem skal vi gi den slags til?

Vi bor i MIDTJYLLAND - vist med landets blødeste vand

og vi har ikke kaffemaskine osv.

så det er ikke hos os

at den slags kan anvendes!

Resten af rengøringen klare vi med.. tja, knofedt!

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Tænk sig at en vaskebalje kan ende med at blive fotomodel ;-))

Elisabeth sagde ...

Tusen takk for besøket i bloggen min, helt fantastisk at du har skrevet kommentarer på så mange innlegg. Jeg synes det er koselig at du liker det jeg lager.
Det er alltid fint å ha liggende barselgaver til nye babyer, og buksene fra Nøstebarn som jeg har strikket noen av har helt fantastisk passform...
Har vært en runde på bloggen din, og jeg er inponert over hvor lett hverdagen din ser ut enda du har 9 barn. Utrolig at du får tid til å strikke :)
Ha en fin vår framover....