mandag den 21. januar 2013

SKEMATISK

 
 
Min nakke og lænd er ad H**** til...
og derfor er mine øvelser nu nødt til
at være mine faste følgesvende -
dagen lang.
Men de hjælper
så det er jo ikke så skidt
at det ikke er godt for noget!
 



Jeg skiftevis sidder og står når jeg arbejder
Een gang i timen skal jeg fjerne mig fra computeren og lave øvelser i ca. 10-15 minutter....
Nakke og den øverste del af ryggen skal bevæges og styrkes.
Kroppens kernemuskler skal styrkes, så overkroppen kan holdes ret.
 
Om jeg føler mig sat til vægs? Tja tjooo ... sådan lidt altså!
Det er lidt som jeg er sat under administration... af min krop!
Jeg følger et fastlagt skema og gør hvad jeg skal... og det er sørme fast arbejde!
Dét er hvad sådan en rådden nakke giver een......
 
Og med ca. 6 timers arbejde ved skrivebordet i dag giver det sørme nærmest 1-1½ time med de der mange øvelser... en smule vildt, ikk'?
 

MEN eneste trøst er, at det hjælper!!
 

Ingen kommentarer: