onsdag den 12. marts 2014

NØJ....DÉT ER JO LIIIIGE TIL MIG

 - ja, så bli’r det bare ikk’ meget bedre!
Sikke en dejlig dag at få serveret et skønt nyhedbrev fra Filcolana/123knit.com - lige i min indbakken og med SÅ VILDT mange lækkerier… og denne her; 




Ja, dén bliver så bare den første der simpelthen S K A L prøves - den har jo A L T hvad jeg har brug for; 
ægte store størrelser, 
godt og helt enkelt mønster (= UDEN hele vrang pinde!), 
helt enkel geometri og alligevel smukt reliefmønster, 
lavet med ordentligt garn og med 100% uld til en sommermodel - endelig er der nogen der tror på, at uld OGSÅ er til sommer og solbrun hud! 

Jæsss… og så på de mellemtykke pinde…ej, men det er næste FOR godt til at være sandt! 
Så jeg stripper lige min rundpind nr. 5 for hvad der end måtte sidder derpå af ligegyldige UFO’er og så er det bare afsted det går… jubiii…. 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ih, den var fin... Er det et svært mønster?
Kh Maria

hjemmemortil9 sagde ...

Nix, Maria - det er bare dobbelt perlestrik - altså rytmisk fordeling af en ret og een vrangmaske - come on, du skal jo begynde et sted, søde du!....jeg ved du kan!