søndag den 31. august 2014

10 TING JEG GERNE VIL NÅ I SEPTEMBER










Uh ha - er ny måned lige om lidt og dermed en ny liste med ting jeg gerne vil få fra hånden eller opleve i løbet af den kommende måned.....

1. Hm…tja, nærmest en slags fortsættelse af et par af punkterne fra forrige måned! Men altså; Strik der er næææsten færdig, gøres nu helt færdigt – i alt drejer det sig om mange flere ting end det jeg valgte ud til august listen …. Så jeg går efter devisen FLEST MULIGE FÆRDIGE EMNER!
2. Strik der så faktisk bliver færdigt SKAL fotograferes, sættes i orden via ravelry og vises frem – lyder sikkert af ingenting men er en god mundfuld at få styr på!
3. Og så var der lige den der sejltur, ikk? Det er det mest kreperlig, at der ikke blev nogen sejlads til mig i den forgangne måneds tid – surt og dét vil jeg gerne rette op på!
4. Aflevere hele menageriet af mapper og kassebeholdning til de nye arrangører af byfesten
5. Rydde de 3 øverste hylder i reolen på krea-kontoret – og med ”rydde” mener jeg ikke bare fjerne men vitterlig rydde – enten UD eller PÅ PLADS!
6. Sorterer MINDST tre bunker papir-rod fra det hemmelige ”lager” i skænken!
7. Udvælge, bestille og betale for mindst 250 fotos …af alle de der stadig mangler at møde papir!
8. Anmeldelser – få dem færdige og afleveret!
9. Se at få sendt tre vi vigtige breve ….og så et par hyggelige også!
10. Læse Engelshjerte af Maria Helleberg færdig!

3 kommentarer:

Annette sagde ...

Tror jeg må gøre som du, at få på skrift, hvad der skal nås i den kommende måned. Ellers er det jo for let bare at udsætte, hvad der jo ikke tager den store tid. Dejlige billeder af din familie.

Fuglemamma sagde ...

Fin liste, med en god blanding av likt og ulikt, kjedelig og morsomt og nødvendig og overskuddsaktivitet. Lykke til med den, og god september!

Livsglimt sagde ...

Hyggelige billeder :-)