søndag den 31. august 2014

STATUS FOR AUGUST-LISTEN!

STATUS for august-listen;

Bibliotek – besøgt én ynkelig gang! Det kan gøres bedre!
Fødselsdags selskab – uhm det blev rigtig godt, hyggeligt og begavet - og jeg nød det hele!
Skolestart – jamen det gik jo lige præcis som ønsket – virkelig dejligt, rart og helt igennem glædesfyldt – også nu små 3 uger senere!
Mapperne -….ej, det kan vist kun blive et ”næsten” for jeg overså desværre et møde i sidste uge…æv, æv, æv….
Den lyseblå er IKKE færdig…
Men jeg er kommet rigtig godt fra land med sailortrøjen…herligt!
Ohhh, de der buxer – 4 par, ikk? Det går ikke godt – overhovedet altså!
Taskereparation – jow, fuldført trods forhindringer og godt på vej til modtageren!
Flytningen – jow, jow det gik rigtig godt – og selv om vi savner ham, så synes jeg vi er gode til den slags der! Sejlads – ej, det gik ikke – jeg har opholdt med på landjorden hele august – ikke godt og der er virkelig plads til forbedring!!!


 Hm….halvdelen fuldført og to næsten fuldført men altså også tre der slet ikke kom gang i!


Ingen kommentarer: