tirsdag den 28. marts 2017

FARVER ...gør godt

Jeg har jo ikke ligefrem for lidt projekter igang....
T V Æ R T I M O D !
Og dagen er brugt på at samle alle de mange mange ting-igang sammen.
Sortere dem.
Gennemgå dem 
Fjerne de få jeg kunne få mig til at ribbe op!!!!
Sætte mærker på de øvrige - med indhold i posen og pinde nummer og deslige!
Og så skal de jo stables på plads igen...i ordnet rækkefølge....
Dejligt.
Overskueligheden indfinder sig...og det kan jeg så godt lide!



Så derfor gik starten på et hæklet tørklæde...i fine stærke farver...til MIG SELV! Da....


Det trænger jeg nemlig til...og selv om jeg gerne vil, at det skal være blødt og i gode farver 

så kan jeg ikke få lyst til en ren bomuldsklud om min hals!!!

Jeg vil altid gerne ha' uld, tak!



Så vi må flexe lidt...



Bruge farverne fra det superbløde, delikate og lækre Lana cotton 212 fra Hjertegarn.


Dér er ingen pangfarver..ikke noget skarpt eller ups-farver i det garn. 

Meeeen det er såååå bløøøødt. 


Lækkert at strikke og hækle af og fabelagtigt at have på! 
Uhm-faktoren er for mig oppe i gear!






Og så må jeg mixe med lidt andet...lidt Trunte - også fra Hjertegarn - og et par grønne farver fra Hjertegarns Cottonwool 350 - fordi jeg har det og fordi dér er lidt flere pang-farver - og så er det ren uld!


Og så lidt Rasmilla i udvalgte farver - som jeg også har på lager. 
Og en enkelt farver i højlandsuld, fordi der også er en del på lager i den ønskede farve....



Jeg er vild med det...i hvert tilfælde som farverne er her nu...der er så mange forskellige,
at det kan passe til hvad som helst ...eller til....ingenting!








Ingen kommentarer: