tirsdag den 1. maj 2018

Elle belle ....h v i l k e t skal jeg vælge?


Helt uden for ret og rimelighed har jeg fået så stort behov for et tørklæde, et sjal eller lignende...et K Æ M P E et af slagsen, tænker jeg!

Sådan et jeg kan slynge hid og did og flere gange omkring mig...for varmen, for syns skyld og fordi...jeg har haft snart 8 dage med feber on/off og et maveonde af den grimme slags...


Salmonella-forgiftning, sikkert...siger doktoren. 


I mild grad, og jeg drikker så rigeligt - og har madlede der vil noget!


Og det er alligevel så voldsomt ude efter mig, at jeg ikke kan sove igennem uden at skulle på wc'et flere gange hver nat!

Arbejdede jeg med levnedsmidler skulle jeg sygemeldes.... nu nøjes jeg med total afspritning og med krampagtige timer på arbejde!

Værst er dog feberen...jeg bliver totalt nedlagt i timevis med rysteture og klaprende tænder....
Og så var det at jeg ledte i bunken af tørklæder og sjaler - men fandt ikke liiige dét jeg kunne have lyst til at svøbe mig i!

Et projekt...mere? 
Det kunne være



Gudhjem


Århus


Sky    




...eller ?





Ingen kommentarer: