fredag den 23. november 2007

Livs-Delights-veninden...

Min redning, min veninde mod alt ondt har sendt mig en kasse ... med kærlige hilsner og med smadder hyggeligt nydelsesfyldt lækkeri...
Det var kommet hende for øre, at jeg var sådan lidt u-lyst-agtig i sidste uge - og dét ville hun da ikke sidde overhørig... jamen, kan jeg forlange noget som helst andet når jeg opdager at jeg betyder noget for et andet mennekse, een der kærer sig om hvorvidt jeg er eller ikke er lystig i mit lille småfniddere hverdagsliv??Nej vel, hun fortjener både medaljer, guld og ædel påskønnelse; tænk at ha sådan en veninde i en anden del af landet - een for hvem det bare ikke er ligegyldigt, at jeg går rundt og er u-lyst-fyldt!! Jeg synes det er fantastisk.... og de der kur Delights har jeg overvejet at sende bud efter og få smagt - og mums der er ikke en hånd der ikke ryster af abstinenser allerede... de ER Delights... MEGET... og jeg blir nødt til liiige at smage een til for er det nu den spicy eller den med nødder der er den bedste??? Smagre lige igen - blev i tvivl... uuuuhhhhmmmmm

Ingen kommentarer: