mandag den 14. april 2008

Det er et valg....

Ja, jeg - der nok så blæret skrev - at jeg er vild med monteringsarbejde efter strikkerierne, kan endnu ikke fremvise et færdigmonteret tørklæde med haler... men men men - det ER skam undervejs.. og i morgen er der sørme generalforsamling på friskolen hvor vores børn går - og som formand skal jeg jo stives lidt af, før jeg skal aflægge beretning til den krævende og kritiske forældreflok ;0), så et smukt og farverigt tørklæde var nu ikke at kimse af til dén begivenhed, vel?
Og er jeg heldig, så bliver jeg da genvalgt - og gør jeg ikke, så er det såmænd nok tid for min afgang - og så bliver det MED et tørklæde om halsen - og dét luner da!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Held og lykke med beretningen! Håber det er gået godt.
Og at det sikkert smukke tørklæde ikke tog folks fokus væk fra det du sagde:-)

Mange hilsener
Anette