tirsdag den 15. april 2008

Ostemad, ostemad - gør mig altid mægtig glad!

Åh, min dag er fuld af overspringshandlinger i dag...

Det er så k e d e l i g t dét jeg egentlig skulle se at få fra hånden, så jeg hele tiden trækker i andre retninger... (- mest noget der kan laves her ved mit skrivebord, så det ser ud som om jeg faktisk arbejder !! Ham, den enste ene, skulle jo nødig øjne en chance for at snige sig væk fra sin pasningstjans, vel? Så "mor arbejder"....)


Nå, men et par stykker groft rugbrød med god fuldfed ost og røde knasende sprøde peberfrugter kan nu altid give mig god enegi - og må jeg se at få det lønarbejde gjort!


Når de to små om lidt hviler til middag, så gør de det heldigvis synkront, og når manden min så skal op og larkere sejlbåden SÅ er der plads til, at jeg kan "få lov" at lave lidt hyggeligt håndarbejde - smart.... ikke?!

1 kommentar:

Det gule hus sagde ...

overspringshandlinger? øhhh mon det er da jeg har lavet i dag?