torsdag den 3. juli 2008

SE HVAD JEG HAR MODTAGET....

WOW – se lige her; jeg har fået en pakke – en af den dejligste slags – en PIF-gave fra Ålerusen – en feeeeed posetaske, og som Julia skriver til mig, så er den liiige til at medbringe strikketøjet i!! Jubiiii, for jeg HAR nemlig solgt min røde strikketaske – for ganske kort tid siden og derfor er denne lækre dullede sag fra Julia lige landet det heeelt rigtige sted – og en taske i de dejligste farver – med masser af solskin og skønne detaljer – 1000 tak, siger jeg!!!!!





(Æv, dette foto yder jo slet slet ikke den dejlige posetaske retfærdighed - jeg sætter et nyt og bedre belyst ind snarest!)

2 kommentarer:

Sarah sagde ...

Hvor er den fiiiin! Sådan en posetaske, netop til mit strikketøj har jeg haft planer om at sy længe. -Så må vi jo se hvornår det sker...

Julia Zahle sagde ...

Godt du kan lide den! *S*

Og så synes jeg det er godt gået at du laver din egen trøje. Sådan noget tør jeg ikke kaste mig ud i endnu.