lørdag den 20. september 2008

Mon jeg kan få et nyt topstykke?


Jeg ved godt det ville koste en formue, hvis det nu var til bilen jeg ligefrem ønskede mig nyt topstykke - men til mig selv, vil det være til at betale for menneskepenge;
et nyt Topstykke fra Geilsk!!!


Åh, dét ku' jeg sandelig godt tænke mig - og HVIS jeg kan se det for mig, så også gerne en mulighed for at lufte min indre milde Overslyngel... ja ja - dét kan vel være´, at jeg er mildere indenunder end man først sådan lige synes at kunen se i mig - og ellers... så er den jo i ULD og kan dermed tænkes også at være sådan lidt passende kradsbørstig....

Værst er det, at når jeg skal betale en anseelig sum for opskrifter og garn - og det skal man jo - så vil jeg jo egentlig også gerne, at målene der strikkes efter passer til str. mig.
Og Geilsk går ikke op til større størrelser end XL - og sorry, men dét er nu altså ikke stort nok til mig - og det til trods for, at både Overslyngel og Topstykket er modeller med en vis rummelighed - I ved sådan med vidde og plads til smådeller og lidt håndtag hist og pist... eller lidt mere!

Jeg tror da simpelthen, at jeg vil skrive til Bente Geil og høre hende om hvordan det kan være hun ikke - eller vigtigere endnu - om det kan være, at hun kan lave sine unikke modeller i de store størrelser også - sådan i str. kvinde med store yppige former .......?

Som sagt så gjort - mailen er nu sendt til Geilsk, og mens jeg venter på hendes svar, så vil jeg drømme mig hen til et nyt Topstykke og glemme alt om min notesblok, målebånd og diverse tabeller og strikkeprøver, for det kan være, at jeg kan slippe for at skulle regne den ud selv .... igen, igen...?!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg er også helt vild med de to modeller fra Geilsk, men men jeg er også større end XL, jeg skal nok have en xxl, så håber lige du skriver her hvis Bente finder en løsning på det.

Anonym sagde ...

undskyld jeg glemte at underskrive min hilsen.
kh Susanne

Jane sagde ...

Jeg glæder mig også til at høre nærmere, hvis du får svar. Jeg tilhørernemlig også den race der ikke kan være i en xl.

Marianne sagde ...

Jeg venter også i spænding for præcis de 2 er jeg også vild med og syntes at de kunne gøre sig på den runde kvinde, men hendes xl er altså for petit...... Åhhhhh bare hun læser med her - så er jeg den der bestiller garn, uanset

IF Stjernen sagde ...

Ja det er da modeller der er perfekte at "forstørre" så vi andre kan være i dem...

Jeg har rent faktisk lige bestilt Topstykke i den grønne farve, men det er til min niece, der er en str. 36.

Og jeg har spurgt Bente om hun ikke snart kommer med noget til drenge så min søn på 3 kan komme i noget af hendes ;-)

Astrid sagde ...

Jeg har også godt kigget på dem, de er altså helt fantastiske. Men hvad gør man, når man ikke kan strikke... Jeg håber, at du får positivt svar tilbage! :)

turvid sagde ...

Åh - den grå toppen var skikkelig lekker. Sånn har jeg lyst til å lage...

Anonym sagde ...

Jeg må tilslutte mig forsamlingen af rosere til Bente Geil.... hendes nye modeller er super, og jeg VIL have sådan et topstykke, den skal være mørk grå eller næsten sort. Basta! Godt hun kommer til håndarbejdsmessen i Fredericia :O)

Connie sagde ...

Jeg kan fortælle, efter en dejlig strikkefestival sammen med bl.a. Bente Geil at hun påtænker at lave til større str. så vær tålmodige mine damer - det kommer, hun skal bare lige regne lidt først.

hilsen Connie