onsdag den 14. januar 2009

Min heltinde...

Åh ja - nu hører jeg ikke til dem der dyrker andre afguder - meeeen hende Camilla Plum; ja, hun er altså bare så dejlig at hun ER een af mine heltinder.
Og så er hun så ufattelig ligetil - og jeg er SÅ vild med hendes direkte facon.
I "Ud og Se - med DSB" kan man lige nu fx læse et dejligt langt interview med Camilla Plum, hvor hun bla. siger;
- Mange anser det for at være frygtindgydende, når man ikke lægger fire lag trusseindlæg mellem det, man siger, og virkeligheden. Stødlag, ikke? Det gør jeg ikke. Og så må det være som det er.




Se dét er da liiige min kop the; jeg bruger heller ikke "trusseindlæg" - ikke engang et enkelt! Dét er som det er, det kan ikke laves om.....

5 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Jeg eeeeelsker også Camilla Plum! Og ville ønske at jeg var mere som hende. Men jeg øver mig ;-)

Har lige set udsendelsen fra midt-vest. Hvor er det dog en dejlig familie du har. Er en anelse misundelig på alle dine unger, men jeg kunne jo bare være gået igang noget tidligere ;-)
Er dog lidt svært når man først møder manden i sit liv i en alder af 37...
Men en er da bedre end ingen - især når jeg har været så heldig som jeg har :-D

Anonym sagde ...

Helt og aldeles enig!!
Og tak for linket til TV-midtvest - rigtig dejlig udsendelse!!! Jeg sidder stadig med det samme fantastiske indtryk af dig som dengang i Bella centret.
KH Britt

Unknown sagde ...

Jeg har også altid været stor fan af Fru Plum. Synes hendes gård og alle de projekter de har prøvet, er spændende. Jeg kan godt lide hun har holdninger som hun står ved !

hjemmemortil9 sagde ...

Britta - tak skal du have - og helt enig; een er bedre end slet ingen ;0)

britt - tak, mange tak...ih, jeg er nu nok helt almindelig dødelig som alle andre, men det er altid dejligt når nogen giver positive tilkendegivelser... Tak!

Losarinas mor - JA - det er nemlig lige det! Hun er dejlig...

Anonym sagde ...

Tak for din hilsen på min blog. Jeg vil straks sætte mig til at se udsendelse fra Midtvest...
Jeg er også stor fan af Camilla Plum, hun er bare så overskudsagtig på den fede måde, og alt er sådan "naturligt-tilfældigt-lækkert" hos hende. Vi andre skal jo virkelig yde for at få det til at ligne hendes :-) Hun er super!