fredag den 26. november 2010

ÆV... min plan om at læse mere skønlitteratur i 2010 holder ikke.
Det er nu lige om lidt den 1. december og dermed er der kun én måned tilbage at læse i - og med kun tre bøger der ER læst, når jeg ikke de 6 stk. i år! ÆV da osse...

Synes ellers at min plan var både realistisk og ansvarlig!

Men men men - det nytter jo ikke at give op - så fat mod og fat bogen.
Lige nu er det Selma Lagerlöfs Mårbacka - og den er tilpas fredelig og hjertelig til mit humør, efter en drøj tid med smerter og andet der har taget min energi.

2 kommentarer:

Fru Schwartz sagde ...

øv..bedre held næste år!?

Lige præcis i år er jeg faktisk kommet igang med at læse igen..sluger den ene bog efter den anden og kan på min bogliste (lister er gode...) se at jeg netop har afsluttet bog nr. 25 i år...det' da ok!

Go' læselyst
Helle

hjemmemortil9 sagde ...

HELLE; Er du skøøør, nr. 25!!!!!! Ihhh, dejligt! Kan jeg mon se på din blog hvilke titler du sluger? jeg må over og tjekke....