fredag den 7. januar 2011

MÅL for 2011...

Ja, jeg MÅ vel til det! At få listet op hvad mine mål for 2011 er. Både de personlige, de familiære, de økonomiske og de arbejdsomme mål. Nå ja, og de håndarbejdsmæssige mål også .. jow, for søren da!
Altså; jeg bestemmer jo selv OM jeg vil gøre det - men det er nu, for mig, en god måde at holde mit liv og min hverdag lidt fast - og så er jeg jo et menneske af den
dynamiske slags, der sagtens kan leve med, at der skulle være et sted eller tre hvor det ikke blev som forventet og oplistet.

Men lister og personlige mål er samtidig godt for een som mig.
Det giver míg nemlig en indre ro til at lade min indre være en rolig flamme i stedet for den
vilde og uregerlige ild der ellers raser i mig.
Og at føle dén ro giver mig friheden til at søsætte min energi og mit virke, lige dér hvor jeg har tænkt det vil gøre mit liv mest gavn.

foto lånt her.


At jeg så er storladen og kan tilgive og leve med mine fejl og mangler er jo bare ... heldigt for mig! Det er ikke en vuggegave! Tværtimod er det absolut bevidst tillært ....af bitter nød!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

At kunne tilgive sig selv, er en stor evne at besidde :-)
Jeg øver mig...