torsdag den 22. september 2011

AFSLØRET

Moar, jeg så altså godt, at du dansede - med din mave….


Hm, måske har jeg alligevel vænnet mig en del til at være alene
i løbet af dagens tidlige timer?
I hvert tilfælde fik jeg ovenstående kommentar af mit lille sludrechatol,
da jeg sad ved arbejdscomputeren, mens hun spillede lidt pigespil.dk
på den anden pc på kontoret, en tidlig eftermiddag forleden.

Og egentlig hader jeg, af et godt og ærligt hjerte,
alle de melodi(l)øse sammensatte toner der ledsager diverse pc-spil!
Men her havde jeg åbenbart fået lullet min hjerne ind i arbejdet,
og så har kroppen jo lidt sit eget liv,
så jeg gav et par mavedanse trin og rullede med mavedellerne
helt uden at tænke over det, mens jeg gik og pakkede post
og fandt udskrifter af diverse sager…



NU er det jo ikke fordi vi ellers ikke danser - det gør vi!
RIGTIG MEGET.... og både sammen og hver for sig herhjemme.
Rydder stuegulvet, skubber møbler til side og gir' den gas med hele kroppen.


Til al slags musik; Ravels Bolero, Djazz, TV2, Gnags, Bananarama, Bdr. Olsen, ToTo, Kim Larsen, Shubidua, ... jo, jo dét gør vi - næsten hver eneste dag.

Og vi ÆÆÆÆLSKER at danse - til stort set al slags musik - alle sammen.
Og når vi gør det, er det sjovt, hektisk, smukt, skørt, dejligt og nydelesfuldt
MEN; vi véd, vi er på.
Så vi perfomer jo ...lidt, ikk?
Ja, og det var tydeligvis ikke lige dét jeg havde gjort mig umage for,
med disse "dans med maven"-trin - og der ER jo ting man bedst gør i enerum!

Ingen kommentarer: